Close

joulukuu 30, 2016

Juhlavuosi 2017

Vuosi 2017 on aivan erityinen; Suomi täyttää 100 vuotta ja Kaluste-Kippari 40 vuotta.

Näiden vuosien saavuttaminen on vaatinut varsin pitkäjänteistä työtä. Jotain olemme tehneet vuosien saatossa oikein kun tämä ikä on saavutettu.

 

Rehellisyys.

Se on yksi tärkeä asia työssämme. Asiakkaan tulee saada oikeaa, rehellistä tietoa tuotteista ja hinnoista. Tuotetta esitellessä on tärkeää kertoa tuotteen kaikki ominaisuudet jotta asiakas varmasti tietää mitä on ostamassa eikä näin tule ikäviä yllätyksiä myöhemmin, niin laadun kuin käyttöiän suhteenkaan.

Hinta.

Huonekalualalla myydään tällä hetkellä prosentteja. Ketjut ilmoittavat mainonnassaan isoja prosenttilukuja ja hinta tuntuu olevan sivuseikka. Tähän prosentti-ilmoitteluun liittyy se ikävä seikka että noilla prosenttiluvuilla suoraan sanottuna huijataan asiakkaita. Lähtöhinta mistä alennus lasketaan, on täysin keksitty eikä tuotetta ole koskaan oikeasti myyty siihen hintaan. Varsinkin tuontitavara on helppo hinnoitella miten huvittaa kun ei ole täysin samanlaista vertailukohtaa. Kaikki tuotteet -40 % -70 %. Tällainen ilmoittelu on jatkuvaa. Onneksi meitä yksityiskauppiaita on vielä rintamassa vastustamassa tätä harhaanjohtavaa mainontaa ja uskomme että asiakkaammekin vastustavat sitä eivätkä tule näin huijatuksi hinnan suhteen.

Laatu.

Kaikessa toiminnassamme olemme aina pyrkineet laatuun. Tuotteissa se tarkoittaa pääsääntöisesti kotimaisuutta. Kotimaisilla tuotteilla voimme taata laadun ja tukea suomalaista työtä.

Palvelu.

Pyrimme toimittamaan tuotteemme mahdollisimman paljon valmiiksi koottuina. Näin varmistetaan se että tuote on kunnossa ja valmis heti käyttöön otettavaksi. Asiakkaalle ei jää myöskään pakkausmateriaaleja haitoiksi vaan me toimitamme ne kierrätykseen.

Innovatiivisyys.

Luova ajattelutapa on yksi sisustamisen perusasioista. Uusia asioita ja ideoita haemme kotimaisilta ja kansainvälisiltä messuilta ja näin pysymme, en sanoisi ajan hengessä vaan askeleen edellä. Toinen tärkeä asia sisustamisessa on käytännöllisyys. Valmiin kokonaisuuden tulee olla käytännöllinen, asiakkaan tarpeisiin tehty. Kaikki trendit eivät sitä ole ja siksi monien ”huipputrendien” elinkaari onkin varsin lyhyt.

 

Näillä arvoilla jatkamme asiakasta kunnioittaen myös tänä juhlavuonnakin. Vuoden aikana tulemme tekemään monia uudistuksia ja kehittämään toimintaamme edelleen meidän kaikkien hyväksi.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *